Det är lugnt trots allt...

God morgon!
(eller så "god" vet jag inte om den är?)

Vaknar upp till min 43:dje födelsedag med halsont och tung i kroppen/huvudet.
Toppen.
Well, det var väl PRECIS vad jag önskade mig i födelsedagspresent, verkligen... not.
 
Nu är det dock ingen fara rent kalasmässigt att jag är lite risig idag, jag ska inte fira mer än med familjen idag, det får bli en superenkel middag som får sköta sig själv i ugnen, så det enda jag behöver göra idag är att cykla och handla lite, samt plocka lite björnbär och göra smulpaj nu på förmiddagen.
Kaffekalaset blir nästa vecka.

Dock är jag faktiskt glad ändå!
Jag har klarat mig undan sjukdom och förkylningar i över ett halvår, så...
Jag ska inte klaga.
Jag hade kunnat legat pall under värmeböljor, sommartid och toppenväder som vissa vänner gjort, jag har klarat mig från ALLT så att vara lite sänkt på en födelsedag som bara firas med familjen gör inte så jättemycket.
Jag överlever och tar det lugnt.
Dock gillar jag inte att vara dålig och sänkt, det gör mig i vanlig ordning stressad.
 
Tror inte ens att jag orkar sy, eller TROR, jag orkar helt enkelt inte.
Ja, det fanns nog en anledning till att jag inte orkade något igår, dock känns det väl som om att sola och gå långpromenad kanke INTE påverkade detta till det positiva.

Ja, så det var min start på dagen, inte ett dugg optimalt.
Återkommer med vidare rapport senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0