det kan verka en bra idé på pappret...

Godis kan alltid verka vara en bra idé "på pappret" från första början, men det slutar aldrig bra för min del...
 
 
 
Nej, jag mår illa och är helt sänkt.
 
Dessutom mår min hand INTE BRA heller.
Upptäckte att en av dom andra ådrarna (blev det rätt?) i själva handen nu är uppsvullen.
Vet inte om det har med att handen är ansträngd av den här dagens jobb (alltså vanligt rörelsejobb med handen) och det stora blåmärket som trycker på.
 
Ont har jag i alla fall, och bara att jag skriver detta gör att det gör ont.
Så jag slutar omedelbums.
Ville bara att ni skulle veta att jag är i sockerkoma och har ont i handen.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0