En liten regnbåge...

God morgon!
Sommaren ÄR tillbaka.

Vaknade till stor sol och värme, inte en vindpust, sen drog det in några moln med en liten regnbåge ut mot havet (fick mörka ner bilden lite för att regnbågen skulle synas)...
 
 
... och nu skiner solen igen från en klarblå himmel!
Inte så pjåkigt.
 
Bättre idag?
Nja, fortfarande förkylnings-seg, fortfarande ont i halsen.
Jag försöker ta det lugnt.

Uppe med tuppen för att se till att sonen kom iväg till skolan ordentligt, nu har även mina höstrutiner börjat.
inte för att jag sover bort mina dagar, jag är ju jämt uppe med tuppen men nu ställer jag klockan!
DET är höstrutin.
 
Min dag kommer se ut som följer:
Måste göra några snabba ärenden och då gör jag dom direkt på morgonen.
Vila (gissar lite i solen om den fortsätter skina).
Sen ska jag och Chifen ut och äta middag ikväll, det ska bli mycket trevligt.
 
Jag återkommer med rapport lite senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0