Två framsidor...

Man ska aldrig "snabba på" för att man skall göra annat efter när det gäller sömnad, det har jag lärt mig förr...
Ändå gör jag det I ALLA FALL ibland.
Och det gjorde jag igår.
 
Jag skulle ta revansch på det aprikosa tröjan som jag tyckte blev för kort, swischar ihop en ny fast i svart tyg med små rosa prickar, och det gick jättebra och jättefort ända tills jag kommer till det där med att sy på muddarna.
Då tycker jag att den ser lite smal ut i midjan... tadaaaaaa:
Då har jag sytt den med två FRAMSIDOR!
 
Oj så glad man blir då.
Jätteglad.
Slöseri med tyg är ju alltid superkul, apselut.
Jaja, inte mycket att göra åt, jävligt klantigt, jag blev sur på mig själv men tar nya tag idag istället.
Nu ska jag iväg med Chifen, vi ses senare idag!
Tjing.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0