Annandagen...

Så har jag köpt mig det där julklappsmönstret...
 
 
 
... á la Carrie Bradshaw som jag så gärna ville ge mig själv...
 
God Jul Madde önskar Madde... igen.
FAN vad snyggt det ska bli!
 
Dagen har sett ut som följer:

Sen uppstigning vid 09 för jag låg och såg "Borgias" till KLOCKAN 03 imorse.
Ja, jag var bara tvungen att se ut den där jävla seriehelvetet så jag är klar med det någon gång, det är ju som knark för tusan.
 
Dock orkade jag inte riktigt ända fram, jag har 30 minuter kvar på det sista avsnittet som ligger upplagt på Swefilmer, hur fan jag skall klara mig utan den här beroendeframkallande serien framöver det vet inte jag, jag kommer få svår abstinens och jag har inte en aning om när den börjar sändas igen, alltså NÄSTA SÄSONG...
MARDRÖM!
Men som sagt, jag har 30 minuter kvar... hela 30 minuter.
 
Efter lite soffhäng fick jag besök här en stund, dammsugning på det och sen gick jag ut och gick runt muren med Frk SmältChoklad och morsan.
Tog det sista av dammsugningen när jag kom hem och hann inte mer än ut ur duschen och sambon hoppade in så kom NYBYGGARNA på eftermiddagsfika!

Jepp, they are back...
Och jag tycker kussen såg lite blek ut.
Naturligtvis var det något jag påpekade det första jag gjorde när vi sågs...
Tur att jag är så brun då, jo, jättebrun.
(Läs: likblek!)
 
 Så har jag sonen och morsan varit och handlat, jag har sett "Den goda viljan" OCH NU skall jag och sonen se en film som heter ...
 
 
... som sonen redan sett tydligen och fällde omdömet om:
Det är bara så jävla rysligt äcklig, fyyyyy faaaaan!
Han kan dock tänka sig att se den igen med sin gamla mamma, mor- och son mys på Annandagskvällen.
Sov gott alla trötta, det återstår väl att se om jag gör det inatt sen.
 
 
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0