Ännu inte rik och berömd...

Hej, ville bara säga att...
 
 
Dagen här har varit bra och jag har haft tur.
Jag behövde inte göra en fleecekofta idag, jag har fram till på tisdag på mig så det gjorde att jag och Milou kunde gå ut och gå i över två timmar...
 
 
... längs med havet och FY FAN vad skönt det var!

Vi har inte varit ute och gått så här långt sedan måndagen innan jag blev sjuk.
Jag har varken hunnit eller haft ork att göra det heller, men idag kände jag att kroppen faktiskt orkade och eftersom jag då inte behövde sy så....
Ja, då blev det jag, Milou och havet.
Själva var vi också, inte en kotte och inte var det någon blåst att tala om, dessutom lagom varmt ute.

Tänkte att eftersom jag nu inte behövde sy idag och det skall bli storm inatt och imorgon så var det bättre att ut och gå idag och ta en innedag och sy imorgon.

Jag kände mig ärligt talat lite stressad imorse.
Det var mycket fix här hemma, sen ville jag ju då ut och gå, sen visste jag att jag var tvungen att sy länge och sen laga mysmiddag till sonen och mig på det och så sy igen.
Så jäkla SKÖNT att jag slapp det.
Inte för att jag inte vill sy men det har varit lite mycket här nu med allt möjligt dom senaste dagarna sedan jag blivit friskare så jag behövde bara denna dagen till annat liksom.

Nya Burda har kommit så jag skall sätta mig och läsa den nu när allt faktiskt är fixat och klart, sen skall jag skära ut tyg och så återkommer jag lite senare ikväll.
Ha en bra eftermiddag alla fredagsfirare!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0