Att städa medans man jobbar...

Då var jag tillbaka här igen då!

Den där luvhalsduken...
Dra mig baklänges vad mycket ludd det blev!
 
Jag fick sanera under arbetets gång och dammsuga och dammsuga och dammsuga...
 
 
 ... bara att städa under tiden gjorde att arbetet tog dubbelt så lång tid.
 
Jag kan bara säga att ska jag göra fler av dom här, då blir det en rejäl STÄDMOMS på 
 
Så har jag varit på stan och gjort ärenden eftersom jag legat i sängen i "typ en vecka", det var skönt att komma ut.
Sen hittade jag faktiskt tyg här på ön jag letat efter land och rike runt på nätet men inte hittat.
Nu hittade jag gräddvit baby-manchester tvärs över gatan till vettigt pris faktiskt...
TOPP, d
et skall bli byxor!
 
Nu skall sambon ha datorn, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0