Det straffade sig...

God morgon!
 
Har så himla ont idag så klockorna står stilla.
Det där jag var så glad över igår att jag gjort iordning pärmen med översitkter över mina Burda-tidningar igår, har straffat sig idag.
Jag lyfte ner en back och bökade med en del av tidningarna som står högt upp och lyfte sedan upp den igen...
Nu är jag helt handikappad.
Jag har värstvärken.
 
Jag vet att det inte låter som mycket men den backen är SVINTUNG, den väger flera kg, och jag brukar be sambon göra det i vanliga fall när jag är där och rotar, nu gjorde jag inte det och ja... det var dumt så här i efterhand.
F-U-C-K.
 
Jag hade tänkt gå ut och gå nu vid 08 men det var kolmörkt, då känns det inget kul.
Måste få igång kroppen så jag inte känner den värkande delen av mig,
Kan inte tänka annars.
Ja, det var min roliga morgon, jag får boka av det som var inbokat idag för det finns inte en chans att jag fixar det idag,
Vi ses senare, förhoppningsvis mår jag bättre då!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0