Gratis är KUL...

Nu när jag haft värk idag har jag hela eftermiddagen efter 15-tiden häckat på nätet och hittat nya idéer som inte kostar något...
 
 
 

 
GRATIS är KUL och kom inte och påstå annat!
Snyggt är det ju också och varsågoda, då kan ni som kanske syr också få tips här.
Kan ju säga så här mycket. detta kommer dyka upp i min garderob när jag i vanlig ordning får tid, kanske i andras också isåfall!?

Och lite gratis smyckesmönster to go with the dresses...

 
... man kan inte göra annat än älska internet OCH SPARA idéerna.
 
Så har jag ätit choklad....
Ja, det kunde jag väl vara värd när jag har värk å allt?
Imorgon = Huvudvärk.
 
Glömde för övrigt att ta min 16-medicin, inte undra på att värken är ÄNNU VÄRRE nu.
Tjofräs, man har inte ondare än man gör sig.
 
Inget på dumburken, nej, vad hade jag förväntat mig, det är ju jul och nyårshelg.
 Jag skall kolla om det kommit något nytt på Swefilmer och sen får jag väl sova.
Vi ses imorgon igen, då får vi väl se vad jag hittar på då.
Jäser... eller syr... eller något annat.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Ja men eller hur, gratis är gott ;D

Svar: Visst är det!! :D
Stickqvickan

2014-12-29 @ 22:03:42
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0