Jag tillförde nada...

Båda dom senaste fleecekoftorna är klara...
CHECK!
Nu kan jag fortsätta på min lila provklänning.
 
Sen blev det en långpromenad till Snäck och eftermiddagen var helt magisk...
 
 
 
 
 
 
Vi gick från klockan 14.15 till klockan 15.40 och det var så vackert så det var inte klokt, dessutom inte mycket folk i farten.

Sen hann jag inte mer än hem, duscha, vila en stund och sen iväg på ett möte med sonens fotbollslag.
Eh... ja.
Jag kände mig LÄTT malplacerad som den fotbollsmorsa jag inte är.
Skäms över faktumet men så är det, och där satt jag och tillförde NADA.

Ont i nacken har jag också, jag fick sitta på en sådan där eländig pinnstol.
På sluttampen hörde jag knappt vad dom sa, jag fick så ont av att sitta på den där jävla stolen så öronen la av.
Man kan inte koncentrera sig.
 
Efter handel kom jag hem här och var så hungrig så jag nästan dog, en smörgås på hela dagen gjorde sitt kan jag säga.
Ja, jag har faktiskt inte hunnit.
Det fick bli Sunes och hämtmat, jag hade inte orkat laga någon mat efter den här maratondagen.

Nu sitter jag och jäser i soffan, vill fortsätta se "Borgias" ikväll men...
Sambon skall ha sin dator.
Jag får väl se något avsnitt imorgon då kanske, "Hej-beroende-av-serier-på-datorn-helt-plötsligt."
Snart ett 12-stegs program nära mig.
 
Vi ses imorgon igen, sov gott alla trötta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0