Kan lätt bli blindtarmen då...

Vaknar vid 07 idag och känner...
Fan, jag har nog ingen feber längre!
 
Och när jag kollade:
Nej, ingen feber.

Väldigt mysko, har jag blivit två år och drabbats av "en dagars feber" som små barn brukar få eller vad är det frågan om?
Ont i nacken har jag fortfarande, ont i ljumsken (fast inte lika stel och ont som igår) som så OCKSÅ mystiskt dök upp igår har jag, och naturligtvis kollade jag igår om det där med ljumsken skulle kunna vara blindtarmen, men nej...
Det var fel sida.
 
Jag vet inte hur många gånger jag under 43 år vid smärtor i ljumske- och magtrakten kollat upp vilken sida blindtarmen sitter på när man haft så ont så man nästan baxnar (nu hade jag ju inte så ont igår, men man vet ju inte om det är ett förstadie till blindtarmen).

Jag lär mig i alla fall tydligen aldrig, HÖGER SIDA, på höger sida sitter blindtarmen.
Nu hade jag ju ont i vänster, ingen blindtarm med andra ord.

Hm ja, när man pusslar ihop sin egen dödliga diagnos:
Feber, smärtor i ljumske och magtrakt... kan LÄTT bli blindtarmen då.
(hej-hej-självdistans-och-inbillningssjuk)
 
Medans jag ändå är uppe och pigg så skall jag passa på att söka ett jobb, man vet ju aldrig när man faller i koma igen och "blir sjuk" i en blindtarms-attack eller något annat som gör att man måste ligga som en platt sill en hel dag.
Något som jag bekant bara älskar (NOT!!!)
Vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0