Och så plöjer vi igenom (eller jag)...

Hej och hå....
 
 
 Vad är nytt idag då?
 
Jo. jag plöjer igenom första säsongen av "True detective", jag har nästan ingen feber kvar OCH...
Knivarna i halsen är nästan borta.
Men jag håller mig duktigt nog fortfarande i sängen bara för att inte yra upp och sedan bli sjuk imorgon igen!
Nej fy fan, det har jag verkligen inte lust med.

Jag ligger här och virkar, bara ett nystan kvar så halsduken kommer bli klar idag, sen...
Kan jag börja på nästa!
 
Tycker jag är rätt duktig för att vara jag, men jag kan ärligt säga att hade jag inte haft BRA tv-serier att titta på hade det aldrig gått, nej, jag har ju som bekant inte den förmågan.
Men nu har jag kunnat ligga och titta på sådant jag velat se men inte haft tid med så, alles gutt!
(eller hur det nu stavas)
 
Jag återkommer senare, för mer än så här har jag inte att rapportera just nu.
Måste se hur det går där nere i amerikanska södern med mord, poliser och white trash.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0