Supervackert...

Promenad till Snäck T-o-R...
 
 
Och det var lite för mycket folk i farten för att det skulle passa mig, eller i alla fall längs kärleksstigen som jag tog på tillbakavägen.
Det kryllade.

 
 
Men det var SUPERVACKERT!
Vi har varit ute och strövat runt i flera timmar, kallt som tusan och när vi gick ut mot Snäck och både tårar och snor rann.
Men på hemvägen var det lugna puckar och det var väl tur det, för det var då vi mötte alla dom där som var ute och "kryllade".
 
Innan vi kom iväg var det förfix för sambon och sonen hade städdag idag och jag måste ju liksom städa upp allt innan dom städar...
Annars skulle nog herrarna ta förfixet som städ misstnker jag.
 
Nu skall jag börja fixa med en present i storlek 116...
Vi ses senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0