Verkligen botten...

Ni kommer inte tro det, men det är sant...
Jag ligger SJUK och nerbäddad igen!
 
Igårkvälls gick det med expressfart här, och det menar jag inom en två timmarsradie att från klockan 18 -> klockan 20 så vart jag så dålig så jag orkade knappt röra mig.
Höll på att brinna upp, vaknade idag och har feber samt en smärta i vänster ljumske som gör att jag knappt kan röra benet.
 
Vad fan är det som händer?
 
Här skojade om att när jag blev sjuk i höstas var det ju inte så konstigt att jag omsjuknade för jag gick ju ut och satte mig i solen.
Här har jag nu bara varit på benen i 1½ vecka och så händer detta.
Inga sjuka barn har jag träffat under den tiden heller så...
Vad är det som händer som sagt?
 
Måste vara mitt immunförsvar som är i botten av min rosaceamedicinkur från i somras, finns ingen annan förklaring.
Ja, så här ligger jag nu och det känns verkligen botten!!!!
Enda ljusningen är att jag faktiskt är klar med både XX och julklappar, jag har bara mathandel kvar, jag har inget som känns stressande på det sättet MEN ÄNDÅ liksom.

Ja. så då fortsätter jag väl och ser på datorn en stund till nu då, jag har ju massor av avsnitt av "The Borgias" att plöja igenom så ligga still är ju inget problem.
Vi ses lite senare.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0