Laddad som en duracellkanin...

Inte uppe med tuppen men väl klockan 08.00 i alla fall, jag tog lite sovmorgon idag 
Behövde väl det också gissar jag.
 
Och ja, planen är densamma som jag hade tänkt mig igår, långpromenad med Milou alldeles strax och sen sömnad.
Blev SÅ inspirerad av dom nya tygerna som kom så nu kommer snart "Sommarkollektion 2013"...
TILL SÖMMERSKAN!!! 
Det gröna barntyger som jag förälskade mig som var lite retro...
 
 
... var VÄLDIGT sött i verkligheten.
Blommorna på tyget var mindre än jag trodde, så det var verkligen SUPERCUTE.
Och detta...
 
 
... ja, det kommer bli t-shirt!
Älskar att den här färgen blivit poppis igen, den är ju så snygg när man fått lite färg.
Ja, jag kan inte säga annat än att jag är laddad som en duracellkanin idag och detta trots nackavärk.
Nu ska vi ut, sen sy, sen fixa mat till sambom som fyller år idag, jag återkommer senare med rapport.
Ha en bra dag alla glada!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0