Bränd bulle...

Jag och Milou ligger kvar i sängen och äter frukost, ser Dr. Phil och bara softar.
Jobbdag idag så lite morgonlyx vill man ju ha.
 
Igår blev jag så himla sugen på en bulle istället för en macka på kvällen, men vi har ju ingen micro sedan typ 2 år tillbaka.
Jag stoppade ner bullen i den breda brödrosten vi har, det gick inget vidare.
Socker och smör gjorde att det började lukta bränt och ryka rätt omgående i rosten
Den blev lite tilltuffsad och var fryst i mitten, jag åt den ändå.
 
Idag blev det microbloggande för jag går till jobbet nu när det är snö och då måste jag starta tidigare.
Vi ses imorgon igen, då ska jag försöka sy klart en beställning på eftermiddagen.
Bara hoppas att nacken vill vara med i matchen då.
Ha en bra söndag alla glada!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0