Bränner som eld...

Jag har sytt TROTS nackvärk.
Och bara för att jag gjorde det har jag nackvärk så det strålar ut i arm, rygg och bröstkorg.
När jag sen var klar med mitt jobb, ville jag belöna mig själv med att få sy lite på min t-shirt men kunde inte sy så mycket som jag velat.
Just pga skitvärken.
 
Men jag pressade och sydde i alla fall först en söm runt nacklinjen baktill för jag tänkte att jag inte ville ha en kant som på förra t-shirten.
Fast när jag sytt sömmen insåg jag att jag inte tyckte att det var snyggt, jag ville ha den där kanten som jag hade på förra tröjan.
Sagt och gjort, jag sprättade upp sömmen (eller drog upp som man gör med coversöm), skar till en kant och sydde på samt sydde ihop den i axlarna...
 
 
 
... sen brände det något så fruktansvärt i nacken så jag var tvungen att lägga ner "Projekt t-shirt till sömmerskan!"
(men GUD vad jag gillar den här t-shirten, vill ha den på mig NU, älskar tyget)
Huvudsaken att jag fick klart det som ska säljas åtminstone.
Dock är jag så himla sugen på att fortsätta trots branden i nacken, vi får välan se...
Suck.
 
Nu ska jag åtminstone sy fast en stropp för hand medans jag vilar, vi ses senare!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0