Kaffe & varm choklad...

Efter promenaden hem från jobbet höll jag på att frysa ihjäl och blev så himla sugen på varm choklad.
Men får jag å andra sidan inte kaffe, jag då fungerar inte hjärnan så...
 
 
... det blev en DRICKFRUKOST med både egen varm choklad gjord på socker, kakao och mjölk och så kaffe på det.
Plus fil, flingor och en kardemummaskorpa med smör och ost.
Lyxfredag så det bara smäller om det!
 
Så kom jag så äntligen igång med halsduken "på riktigt" igårkvälls när jag och Chifen satt och glodde på dumburken...
 
 
... och nu är jag 100% nöjd i alla fall.
Jag är glad att jag bytte till akrylgarnet, mönstret kommer fram mycket tydligare utan ludd från respektive färg på respektive färg.
Konstig mening det där blev, men ni fattar väl.
Ja, så nu är den på gång!
 
Så fick jag en bild upplagd på fejan...
 
 
En nöjd liten kund som håller sig varm & go i sin lilla fleecedress!
Nu ska jag hoppa i duschen, återkommer lite senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0