Måste sluta nattsudda...

Uppe med tuppen?
Nej, inte idag heller.
Nu har jag verkligen börjat nattsudda ordentligt, precis som jag kände att jag gjorde i somras under semestern.
Jag har inte kommit i säng ELLER kunnat somna överhuvudtaget i min normala tid.
 
Sonen och jag såg ett reprisavsnitt på "SNL" och sen höll han mig uppe med diverse uppträdanden och jag kom inte i säng förrens vid 01-tiden och somnade inte förrens 02.
Vaknar 08.30 och FÖRSÖKER ta mig upp men somnar om.
Jag som aldrig somnar om.
Och vaknar en timme senare.
 
Detta är inte bra, jag får ingenting gjort om jag ska hålla på så här.
Vid den här tidpunkten är jag tillbaka från min hundpromenad och piffar och sen syr.
Nu hinner jag bara med hundpromenaden och sen piffa och sen kalas.
Jag har med andra ord slösat bort HELA förmiddagen.
 
Problemet är ju så att jag har min frivecka, inget jobb förrens på fredag så nu måste jag skärpa mig och komma i säng ordentligt så jag kommer in i min normala rytm.
I värsta fall så får jag vara vaken på natten och sen ställa klockan på 07.00 så jag inte sover ut...
För annars kommer jag ju inte vara trött vid 22-tiden.
 
Jag stickade LITE igårkvälls i alla fall, trots att jag inte skulle.
Men jag blev så motvalls till nacken.
Idag bränner det lite...
Jag får väl se om jag är beredd att vara motvalls så himla länge, jag behöver ju sticka långt på den där halsduken.
Tror inte nacken går med på det alls, nu när jag bara stickat 13 varv och knappast kommit någonstans.
 
Dags för promenad och motion, vi ses i eftermiddag igen.
Ha en bra söndag alla glada söndagsfirare!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0