Mer än lovligt...

Jaha, nej det gick inte bättre med nacken idag...
Nu är det etter värre.
Jätteetter värre.
Värstvärken.
Jag är rökt så att säga, nåväl, så då vet både ni och jag det.
 
KUL var det dock idag igen, jättejättejättejättejättekul och jag kan känna att jag verkligen saknat det här med "kundkontakt" sen tidigare jobb och sedan man jobbade på hus á la Korpentiden.
Alltså att man är social med olika människor på en hel dag.
Jag har nog glömt bort hur bra jag är på det.
 
Ja, men nu är det som det är, jag får utvärdera efter hur fort det släpper här men det är inte värt att bli så handikappad som jag känner mig nu.
Det är omöjligt.
 
Just idag hatar jag min nackskada mer än lovligt.
Jä-la skit.
Imorgon kommer det väl vara ännu värre om jag känner min nacke rätt, och då står mitt vanliga jobb på agendan.
 
Ingen sömnad eller virkning ikväll med andra ord, jag har bara vilat och dessutom är det ju "Project Runway" VARJE KVÄLL...
Så det ska jag se nu och återkommer om en timme och bloggar om lite mer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0