Nedslagen...

Jaha, och vad har man åstakommit idag då...?
Jo, jag har provjobbat på ett litet extrajobb, JÄTTEKUL, men på minussidan kommer inte min nacke palla detta tror jag.
Vissa delar av jobbet är för tungt för mig.
Visserligen var nacken knackig redan innan detta, men nu bränner det.
Jag blir RENT NEDSLAGEN.
Mitt intro kanske stannar just där...
Vid ett intro.
Inspirerade men rörig dag, det är mycket att ta in och jag var där från 11-15.
Fortsättning följer.
 
Sen blev det en tur med Milou, hem laga lasange.
Nu sitter jag här och ser "Project Runway" och nacken bränner då som sagt.
Det blir inget virkande med andra ord.
 
Känner mig totalt utpumpad.
Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer...
Jag får lov att återkomma imorgon så får vi se hur jag känner mig då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0