Nere i skorna...

Har efter min lilla tur ute med Milou, middag, och ärm-utskärning, hamnat i soffan igen!
Ont, ont, ont och humöret är nere i skorna.
Känner mig ursur.
Bara att bita ihop och ta det lugnt så kanske det är bra imorgon om jag har tur.
 
Ännu surare blev jag när jag såg tv-utbudet ikväll, inte ett skit att se på tv.
I alla fall inte förrens "Sex and the city" börjar 23.00, toppen.
Inte kan jag jobba och inget på tv, nu hamnade humöret ännu mer nere i skorna.
 
Jag kommer krypa ner i sängen (sonen och sambon ska nämligen se Idrottsgalan) och BITSTRIPPA the night away, och se om jag kan komma på något kul.
Kanske om jag/ni har tur.
Eller så blir det bara något surt.
Eller inget.
 
Ja, det var min lilla sur-rapport, roligare än så här blev det inte nu men kanske senare...?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0