Plats 13 i kön...

God morgon!
 
Sitter bokstavligen med telefonen redo för att ringa till Kommunal, jag måste ju ta reda på om jag betalat mina pengar rätt till a-kassan...
Eller va fan dom nu har hamnat!?
Jag har "PLATS 13 i kön" för närvarande.
Suck.
 
Ska snart köra igång och sy här, nacken känns lite bättre och nu måste jag få lite jobb gjort.
Hela förra veckan gick till vila och motion pga av nackvärken så idag MÅSTE jag sätta fart.
 
Det blir ingen promenad på förmiddagen för det är för kallt, det blåser och vinden är iskall idag så jag ska hoppa i duschen nu och sen sätta fart och börja nåla upp byxor och sen  sticka och köpa en värmefläkt på ÖB.
 
Så fick jag prata med a-kassan (kötiden gick jättesnabbt, max 2 minuter) OCH:
Det var ingen fara på taket!
Det står fel på inbetalningskorten, jag har betalt in till rätt ställe, hon i luren såg alla mina inbetalningar så jag har betalt in pengarna rätt varje månad!
Piju, då kan jag "lugnt" bli arbetslös då.
(Fan vad det suger!)
 
Nu ska jag sätta fart här, vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0