Sista treat to myself...

Så var det snart läggdags TACK & LOV!
Jag har så ont i kroppen att jag nästan misstänker att det är förkylning på gång ändå, jävla skit.
 
Och nacken ska vi inte snacka om, jag bara orkar inte känner jag.
Varenda gång jag passerat min t-shirt har jag nästan gnisslat tänder av irritation, jag hade velat göra klart den...
Men nu har inte det gått.
 
Imorgon är det p-möte, vårat nästsista eller om det kanske rent av är vårat sista, jag har inte kollat schemat.
Kul 
Känns väl sådär om jag ska vara ärlig, väldigt konstigt.
Speciellt när man inte vet när man sitter på något personalmöte igen efter februari.
Hm, ja, nog för att jag har min plan framöver men det inbegriper INTE p-möten vad jag vet i alla fall.
 
Jag knatar iväg tidigt för jag ska lämna en babyjacka innan mötet, allt för att vara effektiv när det ändå är med vägen.
 
Det sista jag unnar mig innan min arbetslöshet blir dessa tre "lite dyrare" (119 kr/st) mönster som jag haft på min önskelista en tid.
Först ett koftmönster som har en mängd variationer...
 
 
... sen mitt favoritmärke/mönster till både barn- och vuxenkläder...
 
 
 
 
 ... och även...
 
 
 
Ja, tills jag har ett jobb som ger min kosing igen var detta min sista treat to myself!
High five på det... suck.
 
Nu ska jag se en dokumentär som heter "Hjältekoden", vi ses imorgon igen innan jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0