Ångrar mig ännu mer...

Vaknar med tanken:
Näe, jag skulle gått fram och bett om en selfie med Özz.
 
Ja, jag har ännu inte släppt det och jag bara ångrar mig ännu mer.
Där kom han på torget, såg jätteung ut kunde vi konstatera, och jag ville studsa upp och ut och säga hur BRA jag tycker han är.
Smart, rolig och duktig.
 
Men vad gjorde jag...?

Flög upp från min stol mitt i maten på Nunnan, stod bara där som en lång svajande mast, mamma och Nybyggarkussen eldade på mig, jag var på väg men såg först att två killar bad om en selfie, sen två tjejer, sen kände jag mig så där svensk och fånig och satte mig igen.
Ville inte störa nu när han hade ställt upp på två selfisar redan.
 
Kanske bra för Özz skull att jag var så där svensk och inte störde honom.
Dumt för mig.
Jag hade velat berömma honom och ta den där jävla bilden.
Varför var jag tvungen att vara så där svensk just igår?
Ja...
Kanske jag ser honom någon annan dag och DÅ ska jag i alla fall fråga!
Suck.
 
Annars märks det att sommaren har börjat på riktigt nu...
Sol och bad på dagarna, utegång eller grillning på kvällarna.
Lika bra att köra på, sätter man sig blir man bara trött.
Vi ses senare ikväll, ny dag, nya äventyr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0