Snart släktfest, snart släktfest...

God morgon.
 
Här har det gått undan!
Jag har hushållsfixat så det stått härliga till, nu ska sambon och sonen snart städa och göra resten.
Det blev städat i måndags men måste städas igen.
Hunden har ju varit hemma och inne mer än hon brukar pga värmen, dörrar och fönster står öppna i korsdrag och skit-&damm blåser in, sambon kommer knappt vara hemma framöver, ja...
Då måste det städas idag om jag ska lyckas underhålla allt tills det blir ordentligt städ igen.
 
Ja, och nu har jag gjort MIN DEL, det tog nästan 1½ timme, men nu är jag klar i alla fall.
 
Solen skiner än så länge, luften är varm, jag vet inte om det blir strand, sy eller något annat innan det blir FEST klockan 17.00 PRICK!
Stoooooor fest.
Festen man ser fram emot hela året, jippidijahoooooo.
70 + 40 fyller dom iår, Oljebaronen och Nybyggarkussen.
Släkten samlas, inte alla, men många och iår blir det fler än någonsin.
Ja, och nu börjar uppladdningen, jag skriver som jag skrev igår:
Stackars er som inte är bjudna, ni har inte en aning om vad ni missar.
 
Vi ses imorgon igen, då blir det fest-rapport.
Ha en bra dag alla glada, det ska jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0