Vad som händer på Stora torget stannar på Stora torget...

God morgon!
 
Idag hinner jag inte skriva så mycket JUST NU för jag ska snart iväg till Chifen, jag får blogga när jag kommer hem igen.

Det blev i alla fall stranden igår och i mitt sista bad så dök jag lite i vattnet...
PANG så har jag ont i ryggen igen!
Det smällde till direkt och Idolen sa att det nog är någonting med "disk-hmhm-någonting" i ländryggen som krånglar.
Diskar på glid som klämmer fast någon nerv, jag tror han har rätt.

Jag NÅGOT måste det ju vara eftersom det händer gång på gång och framförallt när jag dyker i havet.
Det var ju så det small till i slutet på förra sommaren och även i början av sommaren nu också.

Nu ska jag
 ge er en aptitretare med denna bilden om vad som väntar senare i bloggen...
 
 
... Real Housewife of Beverly Wisby!
 
Vad som händer på Stora Torget STANNAR på Stora Torget!
Nä´rå det kommer rapport lite senare.
En sak är i alla fall HELT KLAR:
Ikväll ska jag vara hemma och vila!
(Madde = trött när man varit ute sent och gått upp tidigt.)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0