63 miljoner...

God morgon!
 
Uppe med tuppen och har fått massor gjort redan, bara bloggande kvar och sen:
SYSTUGA SÅKLART!
Har lite nackont men jag delar upp dagen med sy-vila-sy.
Idag är det ju varmt ute idag så jag TROR att det ska bli lite strand på ett eller annat sätt.
 
Såg på nyheterna imorse att någon köpt ett frimärke från 18-talet och betalat 63 miljoner kronor för det.
63 miljoner kronor för ett frimärke...
Världen är upp och ner, sjukt upp och ner!
Folk är inte kloka, och hur många miljarder har man om man har råd att köpa ett jäkla frimärke för den "nätta" summan...?
 
Jag hade kunnat tänka mig att få en, två eller till och med tre miljoner av den summan.
Det kunde väl rikingen unnat mig?
 
Nu ska jag sätta fart med systugan, det riktigt kliar i fingrarna!
Ha en bra dag i värmen och solen och passa på och NJUT, snart blir det kallt igen...
Närmare bestämt imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

De lever helt klart i en annan värld än vi, men jag tror inte att de är så mycket lyckligare än vi är.
Kram, Ingrid

Svar: Nej jag tror inte det heller Ingrid och 63 miljoner...Jag tycker det är sinnersjukt för ett frimärke. Kram tillbaka :D
Madde

2014-06-18 @ 18:45:39
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0