Trädgården...

Dagen har då spenderats i trädgården...
 
 
 
... i bersån, på gräsmattan och jag lyxade till det:
Jag köpte en dajmstrut till fikat!
 
Eller morsan köpte för hon skulle till macken, men jag betalade 
 
Det blev ingen bibblan, jag bara orkade inte, jag bestämde mig för att det för bli imorgon.
Jag bara tog min strandväska, kanin och hund och gick ut i trädgården.
Såååååå skönt har det varit.
Eftersom det har varit jättevarmt MEN blåst så har det varit helt ljuvligt.
Har bara solat, läst, vilat nacken och nej den är inte tipptopp men den har fått vila.

Ikväll ska jag bara vara själv och se på "House of cards".
Imorgon...
 
 
Ja, imorgon blir det vila på stranden!
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0