Uppe och ska iväg...

God morgon!
Uppe och jag ska snart iväg till Chifen.
 
Igår blev det inget mer bloggande för jag kom hem så sent så jag bara kröp i säng.
Vi var på studentuppvaktning från 16.00 hos grannen och hade så himla trevligt så vi kom inte hem förrens 23.45.
Somnade nästan rätt omgående och jag vaknade faktiskt av mig själv innan klockan ringde MEN jag är trött ändå.
Ja, man var ju på fest i så många timmar så det vore ju inte konstigt annars.

Fiffig och kul lösning på festen igår var i alla fall att efter man suttit ett tag och haft sina bordsgrannar så fick man flytta två steg till höger!
Det gjorde ju att man fick nya folk framför sig vid varje flytt och nya ämnen att prata om.
Detta är något jag ska ta med mig/komma ihåg som "bra grej" att använda mig av när man har fest.

Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses senare idag.
Till skillnad från igår så verkar det åtminstone vara lite varmare än igår.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0