Om man hellre handdiskar då...

Ja och HUR långt kom jag här idag...?
Jo, jag kom till att jag loggade in, skrev två saker på AF´s sida och sen kom sonen och så har jag lagat mat och handdiskat.
 
 
 
... för diskmaskinen var igång.
Om man hellre handdiskar än sätter sig och tar tag i sin sida på AF...
Ja, då har det gått långt!
 
Nu sitter jag med datorn i knät igen.
Bloggar.
Men...
Imorgon.
Imorgon viker jag HELA dagen åt arbetslöshet, det lovar jag mig själv i alla fall, annars blir det aldrig klart.
Det blir arbetsförmedlingen klockan 10.00 med "frågelådan" jag snickrat på och sen hem och fylla i ALLT som ska fylla i på mina sidor, jobb, rubb och stubb.
Ikväll söker jag ett jobb så har jag väl gjort NÅGOT litet idag i alla fall.
 
Låter som mycket snack och liten verkstad från tjejen som alltid får saker och ting gjorda jämt i en jävla fart... 
Ända fram till nu då förstås.
 
Så har jag släckt ner butiksbloggen som hörde ihop med denna bloggen idag.
Bäst det nu när jag blivit arbetslös, för då får man ju inte tjäna pengar vid sidan om då blir man av med sin a-kassa nämligen.
Så just Stickqvicks butiksblogg är borta.
Jupp.
 
Tror jag ska trösta mig med att sy en barnmössa så jag får vara lite kreativ idag åtminstone.
Jag återkommer lite senare med bilder.

Förresten så fick jag (med viss möda för lill-killen "X" var inte pigg på att vara möss-modell) prova en av mössorna på en riktig person/barn.
Blev jättebra faktiskt.
Lite baggymodell och det var synd bara att man inte hann fota lite snabbt när den satt på, men han var INTE på humör överhuvudtaget för mössprovning och tyckte inte om den.
Och jag som tyckte den satt så bra och var riktigt snygg på honom.
Ska väl nämnas i sammanhanget att middags-sussen var runt knuten och humöret nere i skorna vad gällde allt annat också så det var inte bara mössan det var fel på utan MYCKET annat också 
Vi gör ett nytt försök om några dagar när han är lite piggare och inte är så trött.

Mot syrummet, vi ses om en stund igen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0