Vackert...

God kväll...
Kom hem för ca två timmar sedan och har varit på middag med Chifen, chefen och tjejerna.
"Sista kvällen med gänget".
 
Dagen började dock med hundpromenad i stan och inköp av 20-års present, plus ett mycket inspirerande möte som jag berättar mer om imorgon.
Jag fotade denna vackare knippe med utslagna krokusar i en rabatt...
 
 
... och när jag kom hem MYCKET senare än vad jag tänkt mig blev det samtal med bästisen och sen fika i solen med den håriga LILLA bästisen...
 
 
... jag kan ju inte sluta fota den där lilla godingen.
Lite virkning och sen hann jag inte så mycket mer utan in i duschen och ner mot hamnen.

Ögonblicksbilder på väg ner...
 
 
 
 
Ja, jag skriver det väl för hundra femtielfte gången:
Vackert.
Sen blev det middag på Joda, en fin avslutning på en fin och inspirerande dag!
Imorgon blir det Chifen och samtal till jobb.
Vi ses imorgon igen...
TJING!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0