Eder argbigga...

God morgon!
Timmen är tidig, mycket är ändå gjort, jag har varit effektiv idag här och nu står jag i stargroparna att gå ut och röra på mig ihop med hunden.
 
Dagen kommer bli mycket datatid för jag har en hel del att fixa med där/här.
Dessutom måste jag ta reda på om sjalen jag skickade för 10 dagar sedan kommit fram ännu?
I tisdags förra veckan hade den inte kommit fram nämligen, och sen bad jag att beställaren skulle skriva när den anlänt men...
Det har varit dödstyst.
Alltså måste jag kolla av igen och har den inte kommit fram, då får jag dåndimpen!
 
INGA PENGAR på kontot idag heller från a-kassan, kollade på kontot idag.
Alltså beslutet har kommit, men inga cash, nu börjar jag bli LOVLIGT FÖRBANNAD om inte dom där stålarna kommer in BUMS!
Va fan tror dom, ska man leva på luft eller?
 
Nä, det blir att ringa igen och kolla när dom beräknas komma in på kontot!
Så, nu ska jag ut, vi ses senare med rapport om min dag och lite bilder, ha en bra dag alla glada önskar eder argbigga er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0