Inte varit inne på hela dagen...

Jag har inte varit inne på HELA dagen.
 
 
Men jag menar med dagar som dessa och med sommartemperatur, ja...
Då är man inte inne helt enkelt!
 
Vid våran vägg i bersån idag var det som varmast 43 grader.
I luften i bersån 23.
På promenaden mot och vid havet var det svalare, med då var klockan efter 17.
Vilken dag, ja, man kan bli religiös för mindre.
Vi har med andra ord bara hängt i trädgården och njutit.
 
Hundpromenad runt muren med en avstickare i Botaniskan...
 
 
 
 
 
 
 
Milou höll på att få dåndimpen av mitt stannande och konstant fotograferande, not her cup of tea vad gäller begreppet "hundpromenad".
Nope, inte alls.
 
Nu ska jag snart få besök, vi ses lite senare ikväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0