Lite murrig tygleverans kanske...

God morgon!
 
Vaknade till en mycket blyertsgrå himmel idag, lika bra att gå all in med ljus inomhus...
 
 
 Det är dessutom lite ruggigt inomhus MEN det gör faktiskt inte så mycket för en gångs skull!
Ja, det är ju lite otippat för att vara mig som alltid hatar att frysa, men idag är det bara så där att man känner att man sätter på sig morgonrocken och knyter skärpet omkring sig så är det lugnt.
LAGOM RUGGIGT var väl ordet.
 
Jag är inne på min andra kopp kaffe, snart skall jag sy klart dom svarta byxorna för jag känner mig rätt färdigmyst här.
Jag har myst sedan åtta typ.
 
Lite tyger från igår...
 
 
... och det ser väl lite murrigt ut men det 3 av dom är muddtyger som är bra att ha hemma i olika fäger för att kunna matcha andra tyger med.
Jag brukar försöka beställa hem 2 el. 3 att lägga till samlingen "bra-att-ha" och denna gången blev det brunt, mörkgrått och ljusgrått.
 
Sen var det 6 meter svarta byxtyger i två olika tyger, twill och viskos, mer barntyg i trikåjersey med leopardprint och ett blyertsgrått velourtyg.
Annars skall det vara mycket färg i höst för min egen del känner jag, inte för mycket murr, nej tack.
Och bara av ha lagt upp den där bilden känner jag:
Mot syrummet.
Vi ses lite senare, ha en bra och GRÅ (kanske hela dagen?) dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0