Min vana trogen...

God morgon!
 
Här kom jag upp jättesent pga att jag var uppe inatt för att jag hade värk.
När jag sen på småtimmarna lyckades somna om, sov jag länge.
Vädret är ganska fint och soligt, varmt, men just nu kan jag inte ens förmå mig att gå ut och gå.
Men det är just nu det, vi får väl se om en halvtimme... min vana trogen.
 
Så går jag förbi det där tyget som ligger med tightsmönstret i köket, flera gånger har jag gått förbi det nu på morgon och förmiddag och tittar.
Alltså i magen känner jag att jag gillar det MEN...
Jag vet inte om det är för "tacky" och för barnsligt?
Det blir lite samma känsla som med mina zebrabrallor, NU gillar jag dom, jag har så att säga "gått in dom" och vant mig.
Det blir nog samma med dom här.
För jag är ju sugen.
Typ.
 
Nä, inte för att det gått en halvtimme men jag ska nog klä på mig nu och traska iväg.
Morsan ville hänga på, har precis fått ett samtal här så...
Då var det avgjort.
Vi ses senare, med eller utan tights klara.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0