Tyger på REA...

Promenaden blev seg idag.
Detta trots att vi bara gick till norra "körrgår´n" och tillbaka var faktiskt både jag och morsan sega.
Jag hade mer spring i benen än morsan för jag ville komma hem fort, men jag var inte på njutarhumör trots vackert väder.
 
När vi sen kom hem var klockan "bara" 13.
Jag blev förvånad, ja egentligen var den ju 14, men 13 idag.
Okej...
Vad skall jag göra resten av dagen då?

Jag har varit alldeles för trött att sy, det blev inhandel av...
 
 
... tyger som var på REA.
 
Det är fina trikåtyger från Lillestoff som annars brukar ligga på 189 kr/m som nu var nere på mellan 79 kr/m till 117kr/m.
Ett superkap med andra ord.
 
Sen blev det lite till till "annat" skulle ma kunna säga, men dom ovan kommer jag lägga på hög.
Något kommer bli klänning och något kommer bli tunika till vuxna och sen har vi barnfleecen med ugglorna och den söta rävtrikån.
Me like.
 
Nu har jag kidnappat datorn länge nog från sambon, nu ska han få tillbaka den.
Jag har med andra ord bara degat och tagit det lugnt resten av dagen...
DET var behövligt.
 
Vi ses kanske senare om jag får för mig att sy eller så ses vi imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0