Tyget räckte inte...

Hej folket, då har jag kidnappat sambons dator igen.
Han är på macken så det är bäst att passa på.
 
Jag har fått till det jag ville ha...
 
 
... en lång tunika av en kort, jag skar ut ett mönster till en volang och sedan i tyg och sydde på och det blev PRECIS vad jag ville ha.
 
Armar har jag redan mönster på så det behövde jag inte skära ut eller fixa med.
Så skulle jag skära ut tyget, tog detta som jag var VÄLDIGT sugen på...
 
 
... så då gjorde jag det.
 
Bara det att jag hade för lite tyg så jag får beställa mer och göra en t-shirt av detta jag skar ut istället.
SUCK, pust och stön, jag ville så gärna få till en tunika.
Det får bli en tunika i ett annat tyg då tydligen.
 
Nu ska jag fortsätta, vi ses imorgon igen, ha en bra kväll alla söndagsfirare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0