All fun and no play...

 
 
Som ni kanske förstår, NEJ, det är inte ett dugg bättre idag, snarare sämre.
 
Jag har fått hosta, slem och det verkar ha satt sig i luftrören, det gör ont ända ner i magen när jag hostar.
KUUUUUL!
Eller inte.
 
Gud i himelen, det var ju IDAG jag skulle må bättre och kunna vara ute i dom där 20 graderna, solen, värmen, gått till Gutavallen och kollat på sonen springa 100-meter OCH pyssla lite i syrummet.
Istället ligger jag här...
 
 
 ... ihop med min trogna lilla kompis och datorn just nu och mår skit.
Rosslar, hostar och snyter mig, a
ll fun and NO PLAY typ.
 
Nåja, tänk så glad jag skall bli när jag väl blir frisk igen.
Ja, och nu skall jag se en film om naturgas, alltså riktig biofilm inte dokumentärfilm med Matt Damon, vi ses kanske senare om jag inte dött.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0