Fin till påsk...

Promenad runt muren i solskenet imorse...
 
 
... och nere vid havet var det riktigt råkallt.
 
Uppe på land var det ganska skönt och jag blev rätt varm och sen... råkyla nere vid havet.
Jag gick übersnabbt men blev kall ändå.
 
Väl hemma så har jag och morsan bestämt att vi vill vara lite fina till påsk, först tonade jag hennes hår och nu medans jag skriver tonar jag mitt.
Vi kommer bli som två askblonda samt blonda påskägg, tipptopp liksom.
 
Vidare idag tror jag att jag skall ge mig på och sy en blus i denna modellen...
 
 
... eller varianter på den...
 
 
 
 
 
Jag får väl se vilken variant det blir när jag fixat klart håret och duschat, jag återkommer i ämnet lite senare.
Ha en bra dag i solen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0