Jag vill sätta skärkniven i tyget...

Go´kväll!
 
Äntligen i soffan efter jobb, handel, matlagning, middag och en dusch!
 
Jag kände att jag faktiskt ville duscha av mig trots att jag egentligen inte behövde, men ibland kan det vara så himla skönt att göra det och ta på sig en ren pyjamas...
Så då gjorde jag det idag.
 
Vi (jag och sonen) körde tacos ikväll, sonen hjälpte till vilket gjorde att det gick supersnabbt och snart skall vi njuta av...
 
 
... lite snask!
 
Annars har det gått väldigt fort idag igen, timmarna bara flyger fram och så vips så har man jobbat klart.

Mina egna efterlängtade tyger som varit försenade en hel vecka har äntligen kommit, bla mörkt blå melerat sweatshirttyg...
 

.. och jag vart JÄTTENÖJD med tyget!
 
Det var skitsnyggt och jag kan knappt vänta innan jag får sätta saxen i det, eller skärkniven då kanske.
Det skall bli den där klänningen...
 
 
 
... fast utan fickor och luva!
Tror jag...?
Fortsättningen följer.
 
Nu skall jag se "Let´s Dance" med sonen, gubben jobbar i vanlig ordning, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0