Så var klänningen ihopsydd i axlarna...

Idag...
 
 
 ... blev det en ego-dag i tystnadens tecken.
 
Skållhett på stranden, inte en jävla vindpust jämfört med i stan där det blåste.
Jag la mig på stranden först men var tvungen att efter en 30 minuter flytta upp på en platå för att få fläkt för det RANN svett om mig.
Det var så sjukt varmt så det var inte klokt, på platån fläktade det iallafall från och till men svalt var det iallafall inte idag.

Det blev sol, bad, långpromenad barfota längs kusten i bikini, lite "planering" inför egosömnad framöver och en kossa på det, eller om det nu var en kviga...
 
 

Väl hemma blev det sömnad, dammsugning och sedan kom bröllopskjol-damen och hämtade sitt.
Jag tog en dusch, åt middag, pratade med en av mina bästisar och sedan sydde jag ihop axlarna på brudklänningen och plötsligt blev det en hel klänning.
 
Imorgon innan stranden syr jag fast fodret längs dragkedjan...
 
 
 
Såååååå nära nu, sååååååå nära.
På tisdag jobbar jag klart det nertill och på onsdag är den klar.
På onsdag.
Dags att sova, vi ses imogon igen, eller idag då.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0