10.44...

10.44:
 
Hund går ut, fortfarande diarré, duscha av bakvagnen på hunden igen.
Hämta falukorv nere vid mamma, tar fram "stoppa-hundens-diarré piller" och får i hunden det ihop med falukorv.
 
Resten av dagen var lugn på hundfronten...
So far.
 
Sjuklingen i egen hög person..
 
 
 
Vid 11.30 gick jag ut i det varma och HELT UNDERBARA värvädret, jag styrde kosan direkt mot hamnen...
 
 
SERIÖST hörrni...
 
Det var +9 grader i luften, klarblå himmel, ingen vind, en stor och värmade sol när jag gick iväg.
Och det vimlade av folk ute längs havet, jag gissar alla som hade lunchrast, alla som bara kunde var ute OCH för en gångsskull var jag inte irriterad över att det vimlade av folk, herregud, jag unnade alla solen och värmen.
Gud så generöst av mig!
 
 
 
 
 
 
 
 Vid 14-tiden fick jag ett sms från Lilla Sunshine med mor, dom var i Almedalen så då gick jag dit på hemvägen och vi hade en liten trevlig stund i solen.
Prat och mys.
Fy fasen, man kan ju bli lyrisk för mindre.
 
Kom hem vid 15-tiden, det var RÄTT många timmar ute det.
Milou fick stanna hemma pga sjukdomen och pga av min nacke.
Hon hade det nog rätt bra hemma vid morsan ändå.
 
Sen blev det dusch, kaffe och nya...
 
 
... Burda.
Mycket snyggt i den kan jag meddela.
 
Det har varit en toppendag TROTS en knackig start på dagen med sjukdom i hemmet och en knackig nacke.
Det har varit en riktig vårdag som många fått njuta av här på ön.
Jag avslutar med en bild som jag knäppte vid 17.20...
 
 
Himlen brann och det var fortfarande ganska ljust.
 
Det går åt rätt håll nu gott folk, det går åt rätt håll.
Älskar´t.
Mycket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0