Bästa kvällen ever...

Igår hade jag i alla fall BÄSTA kvällen ever!
Jag kunde inte fått bättre "Alla hjärtansdag present" igår faktiskt.

Var det blommor i massor?
Var det (äckilga) geléhjärtan?
Var det choklad i kartong?
Var det lyxiga underkläder?
Var det svindyra presenter i övrigt?
 
NEJ...
Det var det faktiskt inte!
 
Jag hade ynnesten att få ha sällskap av SONEN i hela 4½ timme framför tv´n och DET händer inte ofta nuförtiden gott folk.
Vi stack till Atterdags och köpte godis vid 19-tiden, sen såg jag "Rapport" själv och så såg vi Mello, QX-galan och SNL ihop innan vi drog ner rullgardinen för dagen.
 
Och kul hade vi också.
 
Det som dock var mindre kul var ju Mello!!!
Fy fan vilken skit, det var den sämsta skit jag sett sedan 1893, nu får dom lägga ner detta med delfinalerna annars kommer jag sluta se och bara titta på den stora finalen ändå.

Alltså tex tanterna Marie och Sanne hade ju inte ens kommit med om det varit "riktig" final.
Och när jag och sonen satt och sa "att Magnus Carlsson var BÄST fart i av alla låtarna" då menade vi det naturligtvis INTE, för han var skitdålig...
Men man kunde tralla med i refrängen.
Men den var ju skitdålig, fast ha och Marielle eller Mariette var bäst.
Men dåliga så in i....
 
Ja, nej, då har det gått långt.
 
Vi tyckte skojlåten om Robins födelseort "Åsarp" (eller vad nu byhålan hette?)  var bäst.
En parodi på "New York" liksom.
Ja, nej, det var under all krik och när vi sedan satt och såg QX-galan då sa vi:
"Vilken KLASS, vilket TOPPENPROGRAM", ja, om man jämförde då men så toppen var det ju inte.
 
Dock...
Sällskapet var toppen, verkligen toppen.
Man får ta vara på dom små guldkornen och smulorna av umgänge man får tillslängt till sig av tonåringen, gosa in dom i hjärtat.
 
Nu skall jag och det lilla håriga barnet gå ut och gå, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0