Det skall ännu göras...

Jaha...
 
Då var det måndag och dax att ta tag i livet igen då!
Det gick "sisådär".
 
1. A-kassan:
CHECK!
 
2. Prata om jobb:
-
(gick inte idag, personen inte där)
 
3. Prata med Dr. Martin:
-
(det gick INTE att nå honom på telefontiden)
 
4. Gå till Arbetsförmedlingen och hämta ett papper.
 
Pfff...
Skall ännu göras.
Inget jag direkt ser fram emot som ni säkert förstår.
Jag skall ta en dusch och knata iväg, tar med hunden så jag snbbt kan försvinna därifrån, hon får liksom bli mitt alibi att snabbt kunna dra.

Jag hoppas hon sätter sig och skäller & ylar... typ.
Igår gjorde jag för övrigt två tester på en kommande babyfilt...
 
 
 Jag har ju lite udda garner som ligger och skräpar, tänkte göra en liten filt som skall bli present framöver och jag tänkte göra i enkelt och snabbt "mormorsrute mönster" fast antingen rakt eller vågit.
 
Jag TROR jag gillade den vågiga modellen bäst och jag skall klura på nu i dagsljus vilka färger jag skall ha.
Det kan bli dessa ihop med rosa och svart för jag vet ju inte vilken sort som kommer ploppa ut, så då kan man göra en filt med lite "fräscha" färger som passar både pojke eller flicka.
Fortsättning följer...
 
Dags att fixa till mig, sambon skall städa och jag har gjort förfixet TROTS dålig nacke.
Men nu är det gjort, DET ÄR JU MÅNDAG och dags att ta tag i livet igen SOM SAGT, vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0