Go´kväll...

Go´kväll.
 
Så var denna dagen till ända, och det var skönt att komma ut och komma iväg, mötet gick bra, kollat av saker-&-ting inför första jobbpasset på lördag.
Sedan en promenad hem och jag hoppade i pyjamasen igen.
Ja, det var ju...
 
 
... NÄSTAN hela dagen.
 
Jag behövde det.
Dr Phil, middag och maraton-snack med Nybyggarkussen på det, den stackarn fick höra på min munsvada i evigheter.
 
Sen tv igen, godis kvar sedan igår, sambon kollar hockey och jag har fått lite datatid.
Jag skulle ju personligen ha Leif-GW-tid men det var ju det där med hockeyn då... som sagt.
Ja, jag inväntar en skräckis på filmkanalen och så får vi väl se om jag lyckas hålla mig vaken hela filmen.

Vi ses imorgon igen, då blir det lite sömnad i vanlig ordning igen.
Sov gott alla glada.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0