Jag är inte säker på...

Efter att ha varit uppe sen i ottan och hållit igång ända tills nu när jag damp ner i soffan så kände jag inte förrens nu att nacken är ansträngd.
Inte superfarligt, men jag har jobbat på bra i syrummet idag så det blev lite ansträngt.
 
Vad har jag gjort idag då?

Jo, jag har promenerat till Snäck T-o-R, hemmafixat, sytt, haft en liten stunds fikabesök, sytt och nu damp jag ner i soffan.
Skall virka när nacken stillat sig lite men...
Jag har kört fast i färgkombinationen!
 
 
Alltså jag är inte så säker på om jag vill ha den där kycklinggula randen med på filten, utan kanske bara den som är lejongul istället...
 
 
Ja, i vanlig ordning stämmer inte färgerna så bra när jag fotar men I ALLA FALL, jag har ett jäkla huvudbry om jag skall ta bort den eller inte.
Gissar att den ryker just bara för att jag är osäker på om jag vill ha den kvar eller inte, fortsättning följer i babyfilts-dramat!
 
Ja herregud, det var min dag det, same-same liksom.
Snart klar med fleece-pysslet, sen skall jag göra mammas julklapp och sedan börjar jag på EN MANSSKJORTA!
Spännande, spännande.
Ja, det ser jag framemot, kom på att jag har en svart klänning före mansskjortan också men den är lika spännande som mansskjortan faktiskt.
 
Vi ses imorgon igen, have a nice evening y´all!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0