När man glömmer att dricka vätska...

 
 
 
Mer mat till hunden idag, vanlig hundmat blandades i ris och fiskbullar och sedan gick vi till körrgår´n och tillbaka.
Ville gärna gå till Snäck men det får vi vänta med tills hon ätit upp sig lite här.
 
Idag har jag så ÄNTLIGEN varit i syrummet igen.
Vilken lycka...
Jag vill nästan bara gråta faktiskt.
 
Ja, det har varit en tuff en och en halv vecka, men nu är allt nästan som vanligt här.
Nästan, på god väg mot.
 
Nu skall jag snart äta mat, är skithungrig här och har glömt bort att både äta och dricka, eller kaffe har jag i vanlig ordning kommit ihåg men inte övrigt.
 
Igår kom jag förresten inte på förrens vid 19-tiden att jag inte druckit annat än kaffe och té hela dagen!
Inte en droppe annan vätska hade jag fått i mig.
Jag fattar inte hur jag funkar där faktiskt, men det blir så rätt ofta och jag får påminna mig att jag måste dricka "riktig" vätska också och inte bara vätskedrivande vätska.
 
Igår bälgade jag i mig tre glas vatten på studs...
Jag får nog ta ett nu också.
Vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0