Och så var den f.d gräddvita tunikan aktuell igen då...

Han var allt i gammal god form...
Ja, Stephen King alltså.
 
Jag har läst/lyssnat ut "Doktor Sömn", fortsättningen på "The shining/Varsel" och ja...
Den var faktiskt bra.
Jag skulle vilja se en film på den också och ger den 4 av 5 tummar upp.

Jag lyssnade ut boken idag och fortsatte RASK på...
 ... nästa King bok:
Väckelse.
 
Ja. nu plöjer jag på tills mitt gratisabonnemang tar slut på "Storytel".
 
Så till den där gräddvita tunikan som jag bara gång på gång lyckas sabba.
Jag går igenom allt igen:
Först lyckades jag ju färga den lite lila och i försöken att rädda den tillbaka till gräddvitt blev den blaskvit istället och något söndertvättad.
 
Sen fick jag ju köttfärsås på den och i försöket att rädda den skrubbade jag sönder tyget på det stället ytterligare lite samt att det ändå var lite fläckar kvar.
 
Idag skall jag så tvätta en vittvätt i 60 grader, ni vet lakan och sån´t... och ja...
Jag lyckas få med den gräddvita tunikan i den tvätten TROTS att jag tyckte jag sorterat tvätten noga innan!

Alltså det är nog inte meningen att jag skall ha den där tunikan överhuvudtaget för nu är den mer söndertvättad än ett plagg man haft i fem år typ.
 
Suck-pust-&-stön, ja, ja, det är inte mycket att göra åt.
Snyggtunikan har blivit skrot.
Nu kan den inte se värre ut än den gör, förmodligen har den säkert krympt också eftersom den tvättades i 60 grader.
 
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0