skratta eller gråta?

Ska man skratta eller gråta?
 
Hunden går ut med mamma medans jag tar hand om tvätt och skall hoppa i duschen.
Hunden skiter och det kommer lite blod.
 
Blodkärl som spruckit ELLER allvarligare????
 
In med hunden i duschen innan jag hinner in själv.
Sanerar hunden för femtielfte gången och klipper av/trimmar henne i baken (dom långa håren), trimmar bakbenen även där dom långa håren och trimmar svansen.
 
Det växer ju ut igen och det blir enklare att göra rent hunden så länge "vi har det så här".
Vi får väl se hur det blir med blödandet, jag avvaktar.
 
NU har jag fått sanera mig själv, fått in den sjuke sonen att fräscha till sig också (tjatar), nu dricker jag kaffe och vilar nacken en stund, väntar på nästa tvättmaskin.
Har man inte jobb så skaffar man sig.
Eller så skaffar HUNDEN en jobb.
 
Jag älskar henne över allt annat men dagar som dessa...
Öppna grinden ut mot Söderväg?
FORTSÄTTNING FÖLJER...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0